اینروزها بازار شبکه های اجتماعی داغتر از همیشه است و روزانه میلیون ها پست مختلف در شبکه های اجتماعی منتشر و به اشتراک گذاشته میشوند. حتما شما نیز با Instagram آشنایی دارید، شبکه ای محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر خود با دیگران و دنبال کردن اشخاص, شرکت ها, برند ها و موضوعات مختلف. در ادامه به بررسی اینستاگرام خواهیم پرداخت, با ما همراه باشید.
Instagram محیطی برای به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای دوست داشتنی شماست. در ابتدا شما میبایست در برنامه ثبت نام کنید، پس از ورود به محیط برنامه، شما میتوانید صفحه های دیگر را دنبال نمایید، با دنبال کردن هر صفحه، جدیدترین پست های آنها در صفحه اصلی شما قابل مشاهده خواهند بود و میتوانید همیشه پست های مورد علاقه خود را دنبال کنید. شما خود نیز میتوانید خیلی راحت و سریع اقدام به اشتراک گذاری تصویر و یا ویدئوهای خود کنید. با انتخاب ویدئو و یا تصویر مورد نظر، این امکان نیز وجود دارد که متنی برای پست خود بنویسید، هشتگ گذاری کنید، موقعیت مکانی پست را مشخص کنید، دوستانتان را بر روی پست تگ کنید و در نهایت آن را به اشتراک بگذارید.
اینستاگرام دارای تنظیمات جالبی نیز میباشد، شما با فعال کردن یک گزینه، میتوانید صفحه اینستاگرام خود را از حالت عمومی به خصوصی تغییر دهید، به اینصورت تمامی پست های شما فقط برای کسانی که شما را دنبال کردهاند قابل مشاهده خواهند بود، نگران نباشید، وقتی صفحه شما خصوصی میشود، افراد برای مشاهده پست های شما میبایست در ابتدا درخواست دنبال کردن ارسال نمایند و تمامی درخواست ها نیز باید توسط شما تایید و یا رد شوند.
یکی از قابلیت های کاربردی اینستاگرام که بیشتر بدرد افرادی که چندین صفحه دارند میخورد، امکان مدیریت چند حساب بصورت همزمان است، به اینصورت شما ابتدا حساب های خود را وارد میکنید و سپس با انتخاب نام هر یک، وارد صفحه مدیریت هر کدام در یک زمان میشوید و نیاز نیست که برای مشاهده هر یک از حسابها چندین بار ورود و خروج کنید. اینستاگرام افکت های تصویری جالبی را نیز در اختیار شما گذاشته است، پس از اینکه تصویر خود را برای اشتراک گذاری انتخاب میکنید، میتوانید از بین افکتهای آماده داخل برنامه نیز بهرهمند شوید، یکی دیگر از نکته های مثبت اینستاگرام این است که شما میتوانید این افکتها را بر روی ویدئوهای خود نیز اعمال کنید.
اشتراکگذاری ویدئو در اینستاگرام کمی با انتشار تصویر متفاوت است، شما میتوانید ویدئوهای خود را برش دهید و دقیقا همان بخشی که میخواهید را منتشر کنید، همچنین میتوانید بخشی از ویدئو را به عنوان تصویر شاخص (کاور) انتخاب نمایید، به اینصورت وقتی که ویدئو هنوز پخش نشده است، تصویری که انتخاب کردهاید نمایش داده خواهد شد. شما همچنین میتوانید صدای ویدئو را فعال و یا غیرفعال کنید.
صفحه اصلی شما در اینستاگرام دارای یک تصویر آواتار (تصویر پروفایل) شاخص میباشد؛ در زیر تصویر میتوانید متنی در رابطه با خود قرار دهید، همچنین شما میتوانید لینک سایت و یا وبلاگ خود را نیز قرار دهید، البته گذاشتن هر لینکی در این بخش امکان پذیر است، مثلا میتوانید لینک کانال تلگرام خود را قرار دهید. از شکلک ها هم در بخش معرفی خود و یا متن پست ها میتوانید استفاده کنید.
در ادامه چند نکته کاربردی در رابطه با استفاده مفیدتر از اینستاگرام ذکر شده است.
۱- از هشتگها استفاده کنید.
سعی کنید همیشه در پستهای خود از هشتگها استفاده کنید. برای گذاشتن هشتگ کافیست ابتدا (#) را گذاشته و سپس اقدام به نوشتن کلمه مورد نظر خود کنید، به عنوان مثال (#Game) و یا (#بازی). دقت داشته باشید که بعد از گذاشتن (#)، کلمه خود را بدون فاصله بنویسید و برای نوشتن هشتگ بعدی، ابتدا یک فاصله بدهید و سپس اقدام به نوشتن هشتگ کنید. هشتگها پست (تصویر یا ویدئو) شما را در بین هزاران پست دیگر که آن هشتگ در آنها استفاده شده است، دستهبندی و قرار میدهند؛ به اینصورت پستهای شما بیشتر دیده خواهند شد.
۲- صفحات مورد علاقه خود را دنبال کنید.
حتما شما نیز علایقی دارید؛ سعی کنید در اینستاگرام فقط صفحه های مورد علاقه خود را دنبال کنید و روزانه مطالب جدیدی که آنها به اشتراک میگذارند را مشاهده نمایید. وقت خود را با دنبال کردن صفحات متفرقه تلف نکنید. ضمنا وقتی شما صفحات مورد علاقه خود را دنبال میکنید، صفحه اصلی مرتب تری خواهید داشت و هیچوقت از دیدن مطالب جدید خسته نخواهید شد.
۳- پستهایی که دوست دارید را بپسندید.
با پسندیدن پست هایی که دوست دارید، میتوانید به صاحبان دیگر صفحههای اینستاگرام بفهمانید که چقدر پستی که به اشتراکگذاشتهاند مفید بوده است. همچنین میتوانید به مرور افراد دیگر را دعوت به مشاهده صفحه شخصی خود کنید. البته اگر شما در حال مدیریت صفحه شرکت خود هستید نیز بهتر است اقدام به پسندیدن پستهای مرتبط با موضوع کاری خود کنید.
۴- شما نیز تصویر و ویدئو منتشر کنید.
بله. شما هم اقدام به اشتراکگذاری تصویر و ویدئوهای خود نمایید. پستهای خود را با متنهای جالب همراه کنید، افکار خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از نظرات آنها مطلع شوید. اگر شما در حال مدیریت صفحه اینستاگرام شرکت و یا کسب و کار خود میباشید، بهتر است روزانه حداقل ۲ یا ۳ پست جدید و مفید منتشر کنید.
۵- تصویر پروفایل خود را بروزرسانی کنید.
سعی کنید همیشه تصویر پروفایل خود را بروز نگه دارید، به اینصورت شانس بیشتر دیده شدن پستهایی که به اشتراک میگذارید نیز بیشتر خواهد شد. ضمن اینکه افرادی که شما را دنبال میکنند با دیدن تصویر پروفایل شما غافلگیر خواهند شد.
بطور کلی اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی است که روزانه میلیونها نفر از آن استفاده میکنند، نظرات، لحظات و خاطرات خود را به اشتراک میگذارند. اینستاگرام محیطی دوستداشتنی برای دستیابی به تصاویر و ویدئوهای مورد علاقه شماست.
- ۳۱ تیر ۱۳۹۷
- وبمستر پارس اَپ
- 4911 بازدید
- بدون نظر
- دسته بندی : اپلیکیشن , اندروید , موبایل


تیم نرم افزاری پارس اَپ یک تیم فعال در زمینه های برنامه نویسی، طراحی و نقد و بررسی است که از جوانان نخبه و فعال تشکیل شده است.
وبمستر پارس اَپ 21 نوشته در پارس اَپ دارد . مشاهده تمام نوشته های وبمستر پارس اَپ

اینستاگرمبا بیش از یک میلیارد کاربر از سراسر دنیا بدون شک یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی مبتنی بر تصویر است. اما همه چیز در اینستاگرم به تصویر ختم نمی شود. بخش استوری که البته مدتهاست به اینستاگرماضافه شده محلی است که روزانه میلیون ها کاربر لحظات ناب شان را در آن ثبت می کنند و البته دیدن آنها برای تمام کسانی که اصطلاحا فالور شخص به حساب می آیند ممکن است. اما سوال اینجاست که اگر یکی از این استوری ها تا حدودی […]

به نقل از وبسایت atechcare.com: شاید تا به حال نام خرید یا پرداخت درون برنامه ای به گوشتان خورده باشد مخصوصا اگر اهل بازی باشید. خرید یا پرداخت درون برنامه ای اصطلاحا به پرداختی گفته می شود که کاربر نه برای خرید کل یک برنامه یا بازی بلکه برای خرید آیتم های درون آن انجام می دهد (با پول واقعی). اگر اهل بازی کلش آو کلنز باشید می دانید که به عنوان مثال الماس که یکی از آیتم های درون برنامه ای این بازی است را می توان […]

مقدمه بلاک چین فناوری است که در چند ماه اخیر بسیار سر زبان ها افتاده و مورد بحث قرار میگیرد، اما چگونه میتوانیم تحت این فناوری کد نویسی انجام دهیم و برنامه هایمان را طبق این فناوری تولید کنیم؟ تا کنون روش مشخص یا پروژه تست شده سالم در کتابخانه های جهانی منبع باز (Github) منتشر نشده اما میتوان طبق معلومات کسب شده در مقالهی فناوری بلاک چین چیست و چه ارتباطی با بیت کوین دارد؟ کدهایی را تولید کرد که پایه و اساس ساخت برنامه های […]

مقدمه در چند سال اخیر شاهد بسیاری از اپلیکیشن های اندروید در زمینه های مختلف در صنعت اپلیکیشن های موبایل در ایران بوده ایم، اما کمتر توسعه دهنده ای در ذهن خود ساخت یک اپلیکیشن مخصوص بانوان را غلمداد میکرد چون وجود برخی قوانین و شرایط انتشار در مارکت های ایرانی موجب ترس از عدم موافقت و انتشار این گونه اپلیکیشن ها میشد تا اینکه اخیرا شاهد تعداد انگشت شماری اپلیکیشن اندروید در این زمینه هستیم! تقویم صورتی، یک دستیار کامل مخصوص بانوان است که […]

اپلیکیشن VERO چیست ؟ Vero مانند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای آپلود و اشتراک گذاری تصاویر و فایل های ویدئویی می باشد که به تازگی توسط تیم Vero Labs Inc برای دستگاههای اندرویدی عرضه شده است. این برنامه با قابلیت های متعددی که دارد اجازه میدهد تصاویر موردعلاقه خود در زمینه طبیعت، آشپزی، مد و فشن و غیره را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. چه چیزی سبب شاخص شدن Vero شده است؟ این اپلیکیشن از تنوع رنگ جذابی بهره میبرد و طراحی زیبایی دارد. میشود آن را بهعنوان نسخهی […]

شرح مشکل چندی پیش درحال دانلود یک فایل حجیم از تلگرام بودیم که با وجود سرعت پایین اینترنت و قطعی های لحظه ای در ایران، در اواسط کار دانلود فایل با مشکل برمیخورد. چاره ای نداشتیم بجز اینکه فایل ها را با یکی از نرم افزار های مدیریت دانلود (IDM) دانلود کنیم و برای این کار نیاز به یک ربات داشتیم تا بتوانیم لینک فایل را برای دانلود تولید و استفاده کنیم. راه حل طی تحقیقاتی که انجام دادیم، اکثر ربات هایی که قبلا کار […]

روش جدید هک دستگاه های اندرویدی بنام Man In The Disk این در واقع یک حفره امنیتی در اپلیکیشن است که به هکرها اجازه می دهد به صورت مخفیانه بدافزار یا نرم افزارهای جاسوسی در گوشی کاربر نصب کنند. بعد از آن هم می توانند به راحتی به حریم شخصی کاربر نفوذ کرده و مثلا بدون اجازه کاربر او را به یک روبات اینترنتی (بات نت) اضافه کنند. با وجود آنکه گوگل سالهاست با ارائه ساز و کارهای سندباکسینگ (Sandboxing) از کاربران اندروید حمایت کرده […]

تعاریف یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا اینستاگرام است که با بیش از ۱ میلیارد کاربر در دنیا و حدود ۲۵ میلیون کاربر در ایران توانسته در چند سال اخیر مورد توجه همگان قرار بگیرد. اینستاگرام یک بستر مناسب برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو های یک دقیقه ای است که به تازگی امکان آپلود ویدئو تا سقف ۱ ساعت فراهم شده است و کاربران در این شبکه اجتماعی میتوانند یکدیگر را دنبال کنند تا پس از انتشار پست از سوی […]

شرح مشکل امروز در خدمت شما عزیزان هستم با ارائه ی یک مقاله ی مفید در زمینه برنامه نویسی اندروید. وقتی که شما برنامه خود را به پایان میرسانید و آماده ی انتشار در مارکت ها و بین کاربران هستید، ممکن است سپر ایمنی گوگل (play protect) اجازه ندهد کاربر برنامه را نصب کند! این موضوع موقعی برای شما مهم میشود که پول بسیاری برای تبلیغ برنامه تان خرج کرده باشید 🙁 تصویر زیر یک نمونه هشدار گوگل پلی هنگام نصب برنامه ما است: همانطور […]

افزایش فالور (دنبال کنندگان) اینستاگرام شما با کابران ۱۰۰% واقعی و فعال ایرانی! دوست دارید تعداد فالوئرهاتون بیشتر بشه؟ فالوئر اینستاگرام کم دارید و عکسهاتون کم لایک میخوره؟ فالور استور این امکان رو به شما میدهد که تعداد فالوئرهای اینستاگرام خودتون رو افزایش بدید! نحوه کارکرد برنامه : ابتدا باید از طریق صفحه ورود اینستاگرام به حساب خود وارد شوید و پس از وارد شدن به برنامه سکه های خود را افزایش دهید و با همان سکه ها برای خودتان درخواست فالور دهید! همچنین میتوانید […]

کانال تلگرام سایت
اطلاع از آخرین اخبار پارس اَپ
صفحه اینستاگرام
آخرین تصاویر و ویدئو های پارس اَپ
- آموزش (۱۲)
- ترفند (۸)
- ویندوز (۳)
- طراحی سایت (۱)
- ترفند (۸)
- ارز دیجیتال (۲)
- بیت کوین (۲)
- تکنولوژی (۱۱)
- اخبار (۵)
- دستهبندی نشده (۲)
- فناوری (۳)
- بلاک چین (۲)
- کامپیوتر (۱)
- موبایل (۱۵)
- اندروید (۱۵)
- اپلیکیشن (۱۱)
- بازی (۱)
- برنامه نویسی (۳)
- نقد و بررسی (۳)
- اندروید (۱۵)
- هک (۲)
- آذر ۱۳۹۷ (۲)
- آبان ۱۳۹۷ (۱)
- شهریور ۱۳۹۷ (۵)
- مرداد ۱۳۹۷ (۴)
- تیر ۱۳۹۷ (۹)
- ایران اپس ایران اپس 0
- کافه بازار کافه بازار 1
- مایکت مایکت 0